Skupinová žaloba proti zvyšovaniu cien vo Vodafone.de

Jediné omezení: pouze vše kolem satelitní techniky, příjmu apod.
Pokud se chcete bavit o něčem jiném, tak to patří jinam!

Moderátoři: EnoSat, Steiner, cityglam1

Pravidla fóra
Upozornenie predajcom sat. techniky !
Toto fórum je založené pre užívateľov sat.techniky ! Akákoľvek, aj skrytá reklama ,smerujúca na stránky komerčných spoločností, bude po zásluhe odmenená .

A: V príspevkoch nieje možné žiadať o refresh kariet operátorov Skylink a CSlink.
1. Název příspěvku musí odpovídat obsahu otázky - (nepojmenovávat téma jako pomoc, žádost o radu apod.) To, že chce uživatel založením příspěvku požádat o pomoc, je všem jasné ...
Také pojmenování podle názvu přijímače moc nevypovídá o samotném dotazu.
2. Než položíte dotaz, zkuste využít funkci HLEDAT - hodně příspěvků je zde stále dokola a tak není potřeba vytvářet novou diskusi.
3. Pokud je pro konkrétní přijímač vytvořena na ABF samostatná kategorie, své dotazy pište přímo tam
4. Pre vkladanie logov a podobných súborov treba využiť možnosť vloženia ako prílohy a nie ich vkladať do príspevkov ako XX riadkové texty.
5. Nedodržování těchto základních pravidel může vést k tomu, že bude váš dotaz bez upozornění smazán!
6. Maximalna veľkosť prílohy - 1MB .
Odpovědět
Uživatelský avatar
Warder
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 657
Registrován: 05.duben 2007 - 9:32

Skupinová žaloba proti zvyšovaniu cien vo Vodafone.de

Příspěvek od Warder »

Hromadná žaloba proti zvýšeniu cien Vodafone: Zapojiť sa môžu milióny zákazníkov

Vodafone vlani zvýšil ceny a približne 10 miliónov zákazníkov si vtedy muselo priplatiť za internetové tarify o päť eur. Bolo to legálne?
Skupinová žaloba proti zvyšovaniu cien vo Vodafone pokračuje. Spolkový úrad spravodlivosti v utorok zverejnil konanie a dotknuté osoby sa teraz môžu prihlásiť do príslušného registra žalôb na webovej stránke úradu . Podieľajú sa tak na žalobe, ktorú vlani na jeseň podala Spolková asociácia spotrebiteľských organizácií (vzbv). Konanie na vyššom krajskom súde (OLG) Hamm je jedným z prvých prípadov, ktoré sa týkajú nového federálneho zákona a sú ostrejším mečom pre spotrebiteľov. Na konci súdneho sporu mohli zákazníci Vodafonu dostať peniaze späť priamo bez toho, aby sa museli znova obrátiť na súd.

OLG Hamm má zistiť, či má Vodafone „podvedených“ zákazníkov

Telekomunikačná spoločnosť zvýšila ceny pevných liniek v roku 2023 o päť eur. Išlo o internet cez televízny kábel a telefónne linky (VDSL), nie o internet cez optické vlákna (FTTH) a nie o tarify za mobilné telefóny. Celkovo bolo postihnutých približne desať miliónov zákazníkov Vodafonu. Nárast spoločnosť zdôvodnila vyššími nákladmi napríklad na energie a materiál. Poukázalo na to, že väčšina nemeckých spoločností už zvýšila ceny v dôsledku inflácie.

Vodafone z pohľadu obhajcov spotrebiteľov nemal zvyšovať ceny za prebiehajúce zmluvné vzťahy jednostranne – teda bez opätovného vyjednávania so zákazníkmi. Zvýšenie cien düsseldorfskou internetovou spoločnosťou je preto podľa spotrebiteľskej poradne neúčinné. Vodafone to vidí inak: Hovorca spoločnosti v utorok uviedol, že jeho spoločnosť zahrnula zákonné požiadavky na zmeny cien do všeobecných obchodných podmienok (VOP).

Spotrebiteľské poradenské centrum sa domnieva, že zvyšovanie cien je neúčinné
Poskytovatelia služieb zvyčajne presadzujú vyššie ceny prostredníctvom nových zmlúv, t. j. prostredníctvom nových zákazníkov. Spoločnosti niekedy zvyšujú ceny aj pre existujúcich zákazníkov, ale zástancovia spotrebiteľov to sledujú ako jastrab. Konanie proti Vodafone sa považuje za určitý signálny efekt na ekonomiku.
------------------
Nosce te ipsum.
Odpovědět

Zpět na „Volná diskuse“